Newsletter - archiwum
Archiwum
newslettera
Zobacz nasz profil na Facebooku


| Kopia zapasowa on-line – promocja specjalna tylko do 31.12.2015!

Kopia zapasowa on-line to usługa dostępna dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników naszych aplikacji biznesowych. Od czasu uruchomienia w 2012 roku zdążyła sobie zdobyć duże uznanie. Jej najważniejsze przeznaczenia to:

  • umożliwienie pracy z tymi samymi danymi na różnych, często znacznie oddalonych od siebie komputerach – w przypadku programów, które nie obsługują typowej pracy sieciowej,
  • skuteczne zabezpieczenie cennych danych przed utratą na skutek np. ataku wirusa, awarii lub kradzieży komputera, pożaru, itp – w przypadku wszystkich naszych programów.

Szczególnie cenna jest możliwość dodatkowej i skutecznej ochrony cennych firmowych danych. Utrata np. faktur czy ksiąg przychodów i rozchodów to najczęściej poważny problem, zarówno w relacjach z klientami jak i urzędem skarbowym. Tymczasem ataki wirusów, uszkodzenia czy kradzieże komputerów nie są czymś niezwykłym. To problem, z którym wszyscy spotykamy się na co dzień i jeden z częstszych tematów rozmów z naszą infolinią. Niestety, zwykle nie jesteśmy w stanie pomóc użytkownikom, którzy stracili dane z wymienionych wyżej przyczyn, ale nie posiadali odpowiednio zabezpieczonej ich kopii.

Aby zachęcić do pełniejszego skorzystania z możliwości naszych programów oraz ochrony danych jaką oferują, przygotowaliśmy specjalną promocję dla wszystkich, którzy nie korzystali dotąd z usługi Kopia zapasowa online. Każdy użytkownik, który do 31 grudnia 2015 r. uruchomi tryb testowy usługi, otrzyma jej całkowicie bezpłatną i niezobowiązującą aktywację na okres 90 dni (standardowo jest to tylko 10 dni). Pozwoli to dokładnie zapoznać się z usługą oraz docenić wygodę i bezpieczeństwo jakie oferuje. Promocja dostępna jest również dla użytkowników, którzy w przeszłości uruchomili już tryb testowy, ale nie zdecydowali się wykupić pełnej aktywacji.

 

Przypominamy, że korzystanie z usługi, w tym aktywacja trybu testowego, odbywa się z poziomu wybranej aplikacji. W przypadku programów Proste Faktury, DuoKomp Delegacje oraz DuoKomp Księga Podatkowa należy kliknąć odpowiedni przycisk w pasku narzędzi lub wybrać opcję w menu Narzędzia. W przypadku programu DuoKomp Sprzedaż i Magazyn stosowna opcja znajduje się w Menedżerze Serwera.

 

Więcej informacji technicznych nt. korzystania z usługi znajdziecie Państwo zawsze tutaj:

Zachęcamy również do zgłaszania nam wszelkich spostrzeżeń i uwag nt. usługi – w najbliższym czasie przewidujemy znaczące zwiększenie jej możliwości, więc wszelkie opinie użytkowników są dla nas niezwykle cenne.